fredag 15 augusti 2008

Endast två veckor kvar!

Så har det precis slagit mig...endast två veckor kvar...alldeles nyss var det två månader. Funderingar som dykt upp...har jag alla papper som behövs för att resa in till USA, förmodligen inte men frågan är, vilka handlingar saknas...förutom visumet...så har jag ingen aning vilka papper som kan behövas?? mitt mål för helgen blir att ta reda på det så jag säger lycka till (till mig själv)...kan jag nog behöva ;) Andra funderingar....nu när jag är "hemma" i Åsele så går tankarna naturligtvis till min farmor som inte är så pigg...får jag se henne igen efter resan eller är det sista chansen....helt omöjligt att veta men jag chansar inte utan har och tänker besöka henne under helgen....känns bra....tycker om farmor...tycker om att hälsa på henne...trots hennes minnesluckor är hon en otroligt skärpt tant..mycket rapp...riktigt rolig :)....andra tankar...kommer jag att sakna mina nära och kära...förmodligen!! Ska bara vara borta i fyra veckor men långa avstånd brukar kunna skapa en viss längtan och saknad.....så den här resan ska jag inte säga att vi kanske hörs eller att det är bara fyra veckor för mina förra fyra veckor i utlandet är nog de längsta vekorna i mitt liv men en av de mest lärorika så mina ord till mig själv får bli...att man aldrig säga aldrig utan det är bara att vänta och se....ha tålamod!!

Inga kommentarer: