fredag 29 augusti 2008

Vilken dag!

Man skulle kunna säga att början på min resa inte blev så positiv ännu i alla fall på alla sätt och vis :(.....man brukar skoja om att....tänk om man inte kommer med planet och vem hade kunnat tro att det skulle hända....inte jag i alla fall....men så blev det....jag fick inte åka med planet till Miami......var en miss av air france....vet inte riktigt vad som var missat men fel blev det :(....upprörd till max men vad hjälper det....inte alls faktiskt..... men jag har verkligen fått öva på tillit idag....tillit till att det blir till det bästa....tillit till att ordnar sig ......ja tillit hela tiden faktiskt....ny bokning på samma fllyg imorgon lördag men är inte Miami förrän lördag 22.20 lokal tid istället för idag fredag 21.10 lokal tid.....men men nu är det som det är.....jag tror i alla fall på en resan imorgon och mot nya mål :)

Inga kommentarer: