söndag 24 augusti 2008

Fem dagar kvar!!

ojojoj....när det inte långt kvar...endast fem dagar....hur känns det? just nu väldigt bra...har inte haft tid att tänka så mycket men tittade på den andra filmen om Arn och vilken storslagen film...fina bilder och underbar story.... och mitt i allt det underbara så tänkte jag på min resa och mina nära och kära och just då kändes inte resan fullt så underbar men det handlar bara om att man är sårbar och ödmjuk inför livet....man påminns om allt underbart man har runt omkring sig....det är lätt att man känner sig liten och sårbar....men som sagt idag söndag den 24 Augusti känns det kul att resa :) .....Dagens datum är ett speciellt datum för mig....min mormor skulle ha hon fyllt 93 år...ägnar därför henne en tanke!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det gick och lämna en kommentar :)

Anonym sa...

En annan variant ;)

Anonym sa...

men jag då??

Pia sa...

Nu har jag lämnat ett fotavtryck i din blogg. Skoj att få ha lite koll på min älsklings kusin

Anonym sa...

Men nu är det inte fem dagar kvar så lite uppdatering skulle sitta fint:) Ja du vet... annars lägger jag in egna inlägg!!