måndag 17 november 2008

???

Under den här helgen har jag kommit fram till att jag saknar ngn slags morot i mitt arbete...det där som driver en framåt, driver en att göra ett bättre arbete, det som gör att man vill gå till arbetet på måndag morgon när man är trött och önskar att få ligga kvar i sängen....jag saknar den moroten...visst...jag går till jobbet, jag gör mitt arbete men jag önskar att jag kände...vad kul...men jag är glad att jag förstått att det är moroten jag saknar, därmed kan jag förändra läget ....jag vet inte hur men vetskapen är en början :)...måndag morgon...vilken tung morgon...inte trött, bara seg ....som att jag sovit för länge...kände mig nästan irriterad...ingen bra start men det är bara att knalla på och hoppas på att det blir bättre men det har inte blivit bättre...eftermiddagen kändes som att hjärnan inte fungerade alls...ok, är väl i sig vanligt för mig ;) men det här har varit en tungsam dag....det positiva var dock att jag gick hem tidigt pga ett ej fungerande huvud :)....så min fundering nu...vad ska jag lära mig av det här och var kommer det att leda mig ???

Inga kommentarer: