lördag 29 november 2008

Tar det bara lugnt!

Jag kan tänka mig att det är många som skulle blir förvånad över mitt lugn när jag är i Åsele och hur lugnt jag tar det...det är kanske en och annan som sett det men de flesta har aldrig sett mitt riktigt lugna jag...är skönt och avslappnande....behöver nog det här :) ....så idag har jag hjälpt mamma och städa, handlat, hälsat på farmor en liten stund men hon var så trött att jag valde att gå och tänker återkomma imorgon...hälsade på en vän och hennes söta barn :) ....sedan var jag på lokal hockey (2-2 Åsele - Teg) ...var kul ...träffa lite kändisar och se på spännande hockey ;).....nu har jag varit och promenerat med pappa....skönt att få röra sig lite....nu tänker en del ...vaddå ta det lugnt.....jag menar inte att jag inte gör saker men jag gör det utan stress...jag njuter....tar dagen som den kommer :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Va skönt med en lugn helg, vi har också bara tagit det lugnt. Nu är det snart dax för kalas och lite tårta:) Sköt om dig!!
Kram!!