tisdag 18 november 2008

Förvånad!!

Är riktigt chockad och förvånad över mig själv idag :) ..... jag gick hem tidigare idag igen...ja..tror jag inte att det håller på ske en förändring i världsordningen :)....eller man kanske inte ska ropa HEJ innan man kommit över bäcken ;)....känns i alla fall vädigt skönt att ha ätit och diskat långt innan man brukar vara hemma i vanliga fall...så idag efter jobbet var jag och inhandlade en mobiltelefon som jag tänkte att pappa skulle få ta ....om han vill, eftesom hans är lite dålig...var också och tittade på lite kläder men det blev inte allt för länge...är som inte riktigt min grej ....inte bara för att titta i alla fall....pratade för övrigt med chefen idag....sa att jag behövde ngt mer rörlig arbetsuppgift för att jag är för social för att sitta på rummet och bara skriva....tror han förstod..frågan är bara om han kan göra ngt??? .....jag hoppas att vi kan komma fram till ngt....önskar att få åka och undervisa mer men det är mest på våren som det är utbildningar...men nu är det inte så länge kvar till jul och ledigheter...

Inga kommentarer: