söndag 9 november 2008

Ännu en helg!!

Vad helgen går fort :(....trots att jag slutade tidigt på fredag....Jens, pappa och småskitarna kom redan vid tolv på fredag och då var det till att åka och handla mat och fixa käk till alla....för sedan skulle Benjamin sova och jag kom på att jag hade glömt att skriva och skicka ett yttrande så det var bara att pallra sig till jobbet igen....jag fick dock sällskap av Filip som tyckte att det var jättekul att vara på jobbet ....och det var kul för mig eftersom det bara var en kortare stund....sedan var det hem och leka medan Jens och Pappa åkte och gjorde nga ärenden men det var nice...lördagen gick snabbt...en korttisstan för att Filip skulle få köpa ngt för sina pengar och sedan hem för att fixa mat innan Jens och barnen skulle åka....så på em blev det bara jag och pappa...vi tog en lång promenad och tog det sedan bara lugnt...tittade på tv och sedan såg vi filmen Varg...som var sådär men kul att man kände igen sig :) och fick se en vän flukta förbi lite snabbt...söndagen har varit lugn och skön med promenad och en farsdagsfika med en efterföljande god och trevlig middag :)....sedan promenad in till stan och bussstationen med pappa .....gick och tränade sedan ...vilket var jobbigt med skönt....känns bra att ha kommit igång...

Inga kommentarer: