torsdag 20 november 2008

Julmusik mm

För er som har missat...så har jag bytt ut Job Andersson mot jul musik....O Holy Night i olika varianter....det är juvligt :) ....en försmak av julen...av en härlig decembermånad med ljus, julmusik och glögg (starkvinsglögg) ....ser fram mot allt det :)...har för övrigt börjat spela julmusik på jobbet....ska bränna en skiva med favoritjullåtar och spela den på jobbet....det kanske till och med kan göra det lite mer lättjobbat ;)....imorgon är det fredag...och inte vilken fredag som helst...fest fredag...ska sluta tidigt...få hjälp med att fixa håret lite....julrött kanske ;) ...lite rödvin och sedan blir det afterwork på stan för att sedan avslutas på jobbet med ett fredagsparty ....ska bli trevligt...hoppas på en tidig kväll så man är utvilad men jag vet ju hur jag är...svårt att ta mig i säng :)...man får väl locka sig själv med ngt trevligt...en trevlig dröm eller en god bok....säger bara lycka till Jenny och önskar mig själv en trevlig kväll imorgon....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hopp

Önskar dig också en trevlig kväll imorgon. Försök komma i säng ikväll så blir det säkert en lååång och fartig utekväll. Sköt om dig vännen!!

Kram Sandra