måndag 1 december 2008

Första advent mm

Igår var det pysseldag med byte av gardiner och göra lite adventsfint....sedan hälsade jag på en vän och hon bjöd på fika...var trevligt och sedan var jag till farmor som var vaken....känns bra att fått hälsa på och surra lite men visst är det så att tanten blir tröttare och tröttare men å andra sidan så har man väl rätt till det efter 88 år :)....hon är så söt...hon visste inte vad jag hette men att jag var släkt visste hon ....för så dum är hon inte, som hon sa själv....sedan var jag och mamma och åt god middag hos pappa ....var en annorlunda känsla...trevlig men annorlunda...jag och mamma har inte varit hem till pappa tillsammans, hon har varit där när min bror varit där men inte hon och jag....mamma ska hjälpa pappa med datorn....är kul att det kan umgås utan att det är konstigt eller bråkigt....vi har bara trevligt...så jag ser fram mot julen när vi alla är tillsammans hos mamma :) ...idag var jag och mamma till Ö-vik och köpte lite klappar...vi hade en mor och dotter dag....var trevligt...önskade bara att vi kunde fått fler timmar men så är det när man ska med bussen för att jobbet kallar....men nu är det bara tre veckor till jul...nice!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej

Så du hade ledigdag igår, skönt. Mysigt med shopping med mamma. Hörs nåt snart!

Kram Kram