tisdag 3 februari 2009

1 års firande i efterhand!!

Idag har jag varit och grattat Ottilia som fyllt 1 år, hon är verkligen ett litet charmtroll och inte alls rädd :) ....Hon vet verkligen hur man gör för att få uppmärksamhet....när jag och Sandra pratat lite för mycket utan att bjuda in henne i samtalet så börjar Ottilia leka tittut med haklappen :) ....verkligen supersöt....var trevligt att träffa båda Ottilia och Sandra, blir inte så ofta men desto trevligare när man vi träffs...nu kanske jag inte var hundra procentigt med hela tiden pga huvudvärk men jag hade i alla fall jätte trevligt :) Så jag tackar för gott fika och sällskap!!

Så vad händer nu?....förmodligen ingenting....brukar som se ut så hos mig på kvällarna men det ska väl bli bättre nu när jag börjat lyssna på kroppen, tar väl en stund innan kroppen vågar lite på mig så den håller mig lite på halster så att jag inte ska ramla tillbaka i gamla mönster ;)

1 kommentar:

Sandra sa...

Tack själv, var jättetrevligt! Och tack för både Ottilias och min present!!