söndag 15 februari 2009

Jens 30 år!!

Idag har vi firat Jens som fyller 30 år, han har fått presenter och vi har fikat och haft trevligt..barnens morfar Bengt och hans sambo Gunilla kom på fika, var jätte trevligt :) ....Det har varit kanonväder så det nyttjade vi genom att leka ute. Filip har varit på simskola så han och Cajsa åkte iväg eftersom Cajsa är tränare för en annan grupp. Jag, Jens och Benjamin promenerade med Bengt och Gunilla till badhuset och tittade på Filip och Cajsa när de simmade:) och sedan åkte jag och grabbarna hem medan Jens och Cajsa gick på stan för att äta middag tillsammans. Filip fick bestämma mat så då blev det pizza...killarna åt och tyckte det var kanon gott, tyckte jag också :) Efter middagen lekte vi lite och sedan var det dags för Benjamin att sova vilket han tyckte om för han var trött. Jag och Filip klistrade märken ett tag men sedan så läste vi två böcker och nu hoppas jag på att han sover. Imorgon bär det iväg hemöver, känns lite tråkigt, en vecka går så fort men det har varit en bra vecka och jag känner mig ganska trött så det blir nog bra att få komma hem :)

Inga kommentarer: