torsdag 19 februari 2009

Matutmaning :)

Är utmanad av Sandra....Utmaningen går ut på att man ska delge de 5 äckligaste maträtter man vet. Är egentligen inga maträtter som jag tycker är äcklig men jag får skriva dom maträtter som jag är mindre förtjust i och det blir enligt följande;

1. Pytt i panna (köpt)
2. Bruna böner
3. Pölsa
4. Surströmming eller strömming över huvud taget
5. kommer inte på ngn fler

Så nu skickar jag denna utmaning vidare till mamma, min kusin Pia och andra som ev läser och känner sig manad :)

2 kommentarer:

Pia sa...

HAHAHAHAHA.......
Så du visste att jag skulle svara??!!
Självklart kan jag lista sånt som smakar mindre bra.

1) Pyttipanna (köpes)
2) Blodpudding
3) Brunabönor
4) Isterband
5) Stuvade Makaroner

(Listan är ej i kronologisk ordning)

Pia sa...

Hmmm...... Missade att skicka vidare....

Testar om mamma Ann-Gerd kan ta staffetpinnen ==> Varsågod.