onsdag 11 februari 2009

Karlstad...

Det är ju ett tag sedan som jag var i Karlstad och det är ju alltid lika roligt :) ....Benjamin blev jätte glad....han hade stått i fönstret 30 min innan vi kom (Jens, jag och Filip) så han sprang omkring och skrattade :) ....Han har blivit så stor .... 16 mån och äter själv...han är super duktig. Benjamin inskolas på dagis eller förskolan som det heter, viktigt det där ;) ....och han tycker att det är super roligt men han är ganska trött på em och kvällarna men jag tror det är bra för honom så kanske han börjar sova på nätterna...han är som gärna vaken på nätterna. Filip tycker naturligtvis att det är kul att faster hälsar på....det är ofta...faster, faster osv....är kul men det tar också på krafterna....man är som inte riktigt van :) Till helgen blir det fira...då fyller Jens 30 år men innan dess så ska jag ha ett litet kalas för Filip som inte fått sina presenter av faster ännu :) så på fredag har Filip en heldag med faster och pappa då Benjamin ska vara på dagis hela dagen ...sista inskolningsdagen.

1 kommentar:

Sandra sa...

Skönt för dig att va på plats. Njut av småttingarna och ha ett trevligt kalas, eller på båda kalasen föresten:)