torsdag 19 februari 2009

Uppdateringar!!

Så vad har hänt de senaste dagarna sedan jag kom hem från Karlstad...förutom att jag är tillbaka på jobbet där det är mer hektiskt än någonsin....så har min vän Maria fått en liten tjej som är född igår den 18 februari :) .....ett super grattis till hela familjen och en jättekram från mig till dom :) ....är jättekul...så jag längtar tills de kommit hem och jag kan åka dit och hälsa på minsta tillskottet som inte fått ngt namn ännu, vad jag vet...ska bli super kul....och även hälsa på de andra två sötingarna. Sedan har jag och min vän Anders bestämt att vi ska åka utomlands i höst, tre veckor och just nu lutar det mot Cambodja..känns super härligt och jag ska vila inför den resan så att jag kan få ut maximalt utan att vara trött hela tiden. Vad har hänt mer...jag har varit och fått en behandling som jag för tillfället inte kommer på vad den heter och det var jätte spännande, där fick jag bekräftat det jag redan visste att min kropp är totalt slut på energi men det har jag som sagt känt eftersom jag inte orkar göra ngt, inte ens det jag tycker är roligt, vilket känns super trist som att åka och hälsa på vänner eller gå en promenad....det finns som inte på kartan. Jag ska dock gå fest på jobbet på fredag och det känns jättekul :) ....jag hoppas att jag orkar hålla mig vaken ;). Jag och Camilla är det som fixat festen så då är man ju aktiv hela tiden så det ska nog fixa sig :) ....tillbaka till behandlingen....den gav jätte mycket men jag har glömt det mesta som hon sa så jag ska ringa till henne och fråga lite saker som bara försvunnit men som helhet efter behandlingen känns det bra :)

Inga kommentarer: