onsdag 2 september 2009

Ja...vad säger man???

Är jag förvånad...inte det minsta....kvällen innan...flera veckors ledighet i tre länder och tre olika klimatzoner och en viss dresscode...åtminstonde avseende min jobbvecka vilket innebär massa olika kläder....hade jag tvättat...svar nej....funderat över vad jag ska ha med mig...absolut inte....planerat ngt över huvudtaget...skulle inte tro det ;) .....och när jag kom jag hem i em...nja eftermiddag var att ta i ....19.35 var jag kanske hemma och på det en timme i telefon med olika människor och jag ringde inget av samtalen....och då var det dags med att börja packa en resväska för Karlstad och Dubrovnik men två uppsättningar kläder....sommar (dresscode)och höst kläder och sedan packa ryggsäcken för Vietnam....done....tvätten hoppade jag...får tvätta i Karlstad....skönt....så är det bara det sista...städa så att det är fräscht när man kommer hem och trevligt för Kristina när hon ska vattna blommorna eller för vänner som ev. ska bo i lägenheten medan jag är borta...så nu är det slutskrivet...dags att städa :(

2 kommentarer:

Cajsa sa...

Är jag förvånad - nej! ;-)

Unknown sa...

Nää...jag är som tåget..följer en utstakad väg :)