fredag 4 september 2009

Mys fredag!!

Vaknade denna underbara fredagmorgon av att Filip och Benjamin stod och tittade på mig och så fort jag tittade upp så flög Filip på mig med en traktor i handen som han ville visa mig...han hade fått den efter att han varit duktig hos läkaren :) ....sedan var Filip snabb upp i soffan för att mysa...Benjamin var lite mer avaktande men glad men snabbt gick det blyga över :)....har jobbat i dag på Karlstad kontoret...mycket trevliga människor....i em när vi hämtat barnen på dagis och kom hem sa Filip...faster, jag tänker ta av mig jeansen och ta på mysbyxor för det är MYS FREDAG (det sa han med stora förväntasfulla ögonen) så i kväll efter att vi lekt och Benjamin lagt sig så hade jag och Filip MYS FREDAG...vilket innebär att vi städade fint och så la han sig med Benjamins snuttefilt och min kudde och täcke och med fötterna på mina ben och så skulle jag sjunga nga väl valda sånger....och sedan tittade vi på sportkanalen där det var extrem sports, folk som hoppade med olika tillbehör och med olika resultat (Filips val) och vi pratade om vad som hände när dom ramlade och slog sig....intressant det där med blod och skador för små killar....det var sååå mysigt....tänk att man kan sakna de här små liven så mycket och glädjas så att få träffas....är så glad över att vara här....som jag skrev för nga veckor sedan är så lyckligt lottad som har så underbar familj :)

Inga kommentarer: