torsdag 10 september 2009

Nästa stopp!!

Så fort denna vecka gått....vet inte vart den tagit vägen :( ...känns tråkigt att lämna familjen och Karlstad, man vet ju inte när vi träffs nästa gång...förmodligen till jul ...känns super länge dit men precis som denna vecka så går det nog fort :)

Imorgon åker jag till Stockholm och Norrtälje till en "gammal" vän Netti och hennes familj...ska bli sååå kul så där blir jag till ngn gång under lördagen, för på em/kvällen är det dags för 40 års firande...min vän Anders fyller år och när våran resa blev framflyttad..kändes han tvungen att ha en fest...nice :) (han är inte lika förtjust) ....det blir nog inte så mycket sömn då jag måste åka ut till Arlanda redan vid 07.00 på söndag morgon eftersom mitt flyg till Kroatien går vid 10.00...ojojoj vad trött jag kommer att vara men jag får vila på flyget och bara ta det lugnt när jag kommer fram...har ju hela em och kvällen att återhämta mig :)

Inga kommentarer: