onsdag 28 januari 2009

Början på det nya livet..

Nu är det redan onsdag...veckorna springer verkligen iväg! Har verkligen försökt låta kroppen få bestämma...så jag har gått hem efter ca. 8 timmars arbetsdag och den har bara tagit det lugnt...just nu orkar kroppen inte mer än det.....och jag sover mer men är fortfarande jätte trött men jag har i alla fall börjat så det kommer nog att bli bättre snart....jag har även hunnit jobba bort en del så nu känns det lite lugnare på arbetet vilket behövs eftersom jag ska vara borta i 1½ vecka....det är begravning och sedan så fyller min bror 30 år...får inte missas plus att jag ska fira Filip som inte fått sin present ännu :) ......sedan försvinner det en del tid på jobbet till att vara lärare och det ska även läsas in material till dess....det känns kul men det är alltid ngt annat som blir lidande :( ....men det känns ändå bra...känns som att jag är på rätt väg. Har även beställt svenska dagbladet fre-sön i tre månader, prova på erbjudande så det ska bli kul att få sitta och njuta av att läsa tidningen på helgen...ser fram mot det, tror inte det hinns innan helgen men jag hoppas det :) ....och igår var jag och gjorde en synundersökning och det visade sig att jag bör ha glasögon...inte för att jag har dålig syn men för att jag har ngt fel på ögonen som gör att texter flyter ihop och det upplevs som att man har dålig syn...så jag hoppas att det ska göra underverk...speciellt på jobbet....men det innebär att jag måste prova ut bågar och jag tycker inte att jag passar i glasögon....så är det ngn som känner sig manad att följa med och vara smakråd så hör av er :)

Inga kommentarer: