torsdag 29 januari 2009

Fortsättningen på början...

Så vad menas med det? idag fick jag min bok som jag beställde förra veckan, raw food! Nu tänker en del...vad f..n är det och vad ska hon börja äta den här ggn....raw food innebär att man äter man som inte är upphettad till mer än ca. 40 grader, dvs mycket frukt, grönsaker, nötter, böner...sånt som jag redan äter mycket av men som jag tänkte att jag skulle äta ännu mer av och det var så många goda recept i boken....tror att det kommer att bli jätte spännade att börja äta mer raw food mat....känns bra att kunna påverka det man äter hemma, då kyckling och kött inte känts så lockande på länge....fisk är gott...vilket jag kan fortsätta att äta men jag behöver inte äta det tre-fyra ggr i veckan som nu!! Bättre mat och fortsätta att ligga på spikmattan och sova mer och kortare arbetsdagar....kommer att bli susen! Som man brukar säga...tron kan försätta berg ;)

1 kommentar:

Sandra sa...

Oj, de e mycket förändringar. Ett lycka till och en kick i rumpan kommer här från mig!!