torsdag 1 januari 2009

Nyårskvällen!

Började med att äta god middag med pappa och efter grevinnan och betjänten promenrade jag till Karin och Niklas och där blev jag bjuden på en välkomstwiskey och sedan så åt vi en god fisk- och räkröra till förrätt och till det lite öl, sedan var det kalkon till varmrätt och rött vin, och naturligtvis efterrätt, var ngn slags chokladtårta med hallon...mums och till det minns jag inte vad vi drack men jag hann ialla fall med och dricka lite cider, jäger, minty black och säkert ngt mer, lugnt och skönt och jätte trevligt och trots att jag hann med att dricka en del så kände jag inte av det och jag har mått kanonbra idag...kan kanske bero på att jag legat på spikmatta i flera dagar ;) jag vet inte men jag mådde bra...första gången på väldigt länge...så jag kanske inte behöver sluta att dricka helt :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Inget bloggande om dina upptåg igår???