fredag 16 januari 2009

Skönt med helg!

Har varit en stressig vecka....jag skulle ha ringt mamma i tisdags men det har tydligen försvunnit i all stress....förutom glömda samtal så har stressen visat sig på andra sätt också...genom två tappade kort, en försvunnen telefon osv....tror att det blir så för att jag ska tänka efter och ta det lite lugnare men det är svårt när det är andra människor som drar i en....har inte hunnit med ngt av mina ärenden....men det förhoppningsvis blir det lugnare...förmodligen inte till veckan....då jag ska till Umeå och hålla föredrag och är tvungen att läsa in mig på det plus andra måsten. Ikväll har jag diskat undan hela veckan disk, tagit bort all tvätt och dammsugit, dammtorkat och torkat golven så nu när jag sitter och myser i soffan känns det extra skönt när jag lyckats städa :) så nu ska jag verkligen bara njuta av ledigheten :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Låter som du haft en jobbig vecka, även på jobbet. Då önskar jag dig en lugn och skön helg!

Kram Sandra