tisdag 6 januari 2009

Snart vardag igen!!

Nu är den sista lediga julledigheten till ända...har varit en bra dag....skulle promenera med Björn men så ringde han och så att jag skulle bli upphämtad, vi skulle åka bil och hälsa på nga av hans vänner som jag träffat tidigare....mycket trevliga ...så vi fikade och pratade nga timmar och sedan åkte vi till Björns mamma Britt och åt middag...där jag för övrigt bodde i tre månader innan jag fick min lägenhet här på Frösön och sedan har jag bara tagit det lugnt och snart är det onsdagmorgon och tillbaka till vardagen...känns inte så kul just nu men jag vet att det brukar bli bättre efter nga arbetade timmar och att det faktiskt kan kännas skönt att vara tillbaka till vardagen, att börja träna igen :) ...men just nu känns vardagen inte lika rolig men jag tror att jag ska lägga mig och försöka komma mig till ro med tanke på att klockan var 03.30 innan jag la mig i natt!!

Inga kommentarer: