måndag 12 januari 2009

En ny arbetsdag!!

Så var det början på en ny vecka och tillbaka till verkligheten och vardagen. Har varit en konstig dag, har tappat mitt treminalkort eller lagt bort det...eftersom det har varit lite annorlunda helg och jag var lite vimmsig igår så kan jag inte säga ngt med säkerhet...så jag ska leta en sista vända ikväll och hoppas på att treminalkortet dyker upp...annars blir det till att spärra allt och det är tydligen en omständig process så det vore kanon om kortet kunde dyka upp men ska man hitta ngt positivt så får man en ny blid på kortet...förmodligen inte bättre men det är en ny bild men med samma face ;)....ja, för tyvärr får man dras med ditt face :)... i övrigt så tycker jag att det har varit en lång dag men jag hoppas på en förbättring till imorgon!

Inga kommentarer: