måndag 19 januari 2009

Funderingar...

Hur kan det komma sig att trots att man vet alla fördelar och den positiva effekt man får av träna så är man super duktig på att hitta orsaker till att inte träna....för min egen del så vet jag att om jag inte tränar så kommer värken tillbaka med full kraft och jag blir tröttare, inte lika engagerad i saker, mindre effektiv....jag kan göra listan hur lång som helst.... men ändå så verkar det helt omöjligt att komma igång. Det var inte allt för länge sedan som jag bara kunde bestämma mig för ngt och sedan fullfölja det......idag är jag super duktig på att tänka på att träna men inte göra det ....så nu har jag och en vän beslutat oss för att gå och träna två dagar i veckan och att jag själv ska bli bättre på att ta promenader men som sagt .....jag tror det inte förrän jag ser det :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Skit i de:) Kom förbi och käka några bullar nästa vecka istället...