måndag 6 juli 2009

Känns underbart :)

Helt otroligt vad det kan vara skönt att träna....körde ett gruppträningspass ikväll, body combat, ngt jag inte gjort på länge...ååå vad jag tyckte att det var underbart och roligt med body combat ikväll :) ...trots att jag svettas ngt helt otroligt mycket, har aldrig riktigt gillat det eller faktiskt hatat det, men börjar faktiskt tycka att det är helt ok att svettas i alla fall under träningspasset :) ...kan vara så att jag influerats av min PT som tycker att det är dödsskönt att svettas när man tränar.....kan inte säga att jag tycker att det är super skönt men jag börjar tycka att det är helt ok :)...det är ju som bara att gilla läget ;) men det är ju trevligare när man tycker ngt är ok!!

Försöker också använda mig av lite mer positiva ord när jag tränar...ofta känns det som att jag tror att jag levt min sista stund och då låter orden efter det också som fy f...n vad jobbigt osv....nu har jag bytt ut det till, ååå vad det känns underbart eller ååå vad det är kul att träna...hoppas att det ska ge ännu mer positiv effekt både på min träning och på sidan om :) ....får se om det funkar...kan inte säga ännu då jag inte riktigt lyckats fullt ut!

1 kommentar:

Sandra sa...

Men 6 st :) i ditt sista inlägg så är du nog på go väg:)