onsdag 22 juli 2009

Sliten och trött...

Vilken vecka....har nu återvänt till verkligheten och jobbet...åkte tidigt imorse från Åsele och började dagen på jobbet med en fikarast :) och direkt efter det en timmes träning med min PT....skön start på dagen och med tanke på att jag kände mig trött och sliten så gick träningen riktigt bra...tror jag :) .....men em har varit riktigt lång...jobbet står inte superhögt på min lista nu...speciellt inte när de flesta har semester och jag har räknat ut att det är 8.5 vecka innan jag får semester....får dock lämna kontoret 0m 7,5 vecka för en arbetsvecka i Kroatien, Dubrovnik, känns riktigt kul men väldigt långt borta, nu när jag är lite arbetsless....har en annan lite tripp inplanerad i slutet av nästa vecka till Göteborg men just nu känns det som att jag inte vill åka en meter till på ett tag....har ju som rest ganska mycket sista 6 veckorna och efter veckans utmaning så tack men nej tack men jag ska ge mig själv ngn dag till innan jag beslutar mig men som det känns nu så sparar jag gärna mina pengar och krafter till min semester i Vietnam :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Du har ju massa trevligheter att se fram emot. Kul!!

Kram Sandra