söndag 12 juli 2009

Regn, regn och åter regn..

Idag så bestämde jag mig för att jag skulle cykla till Marieby och hälsa på Janini med familj....fick upp ett bra tempo och även om det var jobbigt så kändes det skönt .....men så började det att regna....så en bit innan Marieby så var jag så genomblöt så det var bara att vända och åka hem
:( var bara att gilla läget....men så slutade det att regna så då bestämde jag mig för att åka och träna på fristilen.....var förbi en sväng på jobbet för att hämta lite träningskläder och vad hände när jag skulle cykla från jobbet och till fristilen....det började regna igen....är det inte underbart så säg ;) ....det var skönt att köra ett pass men jag var helt utpumpad efteråt....hade svårt att få i mig vatten och banan efter passet men då vet man att man tränat ordentligt :) och jag känner mig fortfarande utpumpad fast nu inte lika intensivt utan mer trött och slö.....skulle bli bjuden på en latte ikväll men som sagt så regnar det igen...är jag förvånad...inte det minsta ;) och det kanske var tur för jag tror inte att jag är ngt vidare trevligt sällskap då jag bara sitter och gäspar och önskar att jag snart ska få lägga mig och sova ....jag längtar men snart är klockan så mycket att det är legalt att gå och knoppa :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Hurtig dag, och mycket regn. Tråkigt, men imorgon kommer solen... eller mera regn!!