tisdag 21 juli 2009

Marknaden över!!

Så är årets marknad över....vilket är på gott och ont....hela marknadsveckan har ngt magiskt över sig...man lever som i en fantastisk bubbla med nära och kära ....å andra sidan är det fruktansvärt intensivt och sovtimmarna inte så många så man känner sig lite nöjd och ganska sliten när helgen är över och så känns det som att hösten är på gång vilket känns jätte tråkigt....ja vet..juli är inte över ännu men det är en sådan känsla och regnet förbättrar ju inte läget direkt. Det känns även trist att Jens, Casja och barnen åkt hem idag...blir så tomt...man vänjer sig vid att det alltid rörs....alltid ngn som pratar.... nu är vi bara tre hemma och ingen säger ngt....tyst som i graven...är det möjligt tänker en del och ja, jag pratar inte alltid... har som sagt mina tysta stunder ;)

Det är nu man får försöka blicka framåt och hitta framtida gobitar, vilket jag har ganska många av men just nu känns de långt borta :( ....ska till Göteborg nästa helg....i mitten på september ska jag till Dubrovnik en veckan och efter det så blir det förhoppningsvis tre veckors semester i Vietnam så jag har massor av bra saker framför mig...det är bara att plocka fram!!

Inga kommentarer: