lördag 25 juli 2009

Yran veckan...

Så var yran veckan invigd ....några öl med kollegor på krogstråket och lyssna på härlig musik av Ständut Blakk och Patriks Combo :).....var en härlig skön stämning...är nästan som marknadsveckan hemma ;) .....stråket veckan för Östersundsborna är som marknadsveckan för Åseleborna....man träffar släkt och vänner som är hemma för den här veckan....kan tänka mig att den dagen man flyttar härifrån och kommer tillbaka för yran veckan så får jag samma känsla .....den där härliga hemkänslan :) ....känns kul att kunna delta i veckans vimmel om man vill och orkar ....men tillbaka till gårdagkvällen som slutatde vid 12.00 ...kändes lämpligt då jag fortfarande är ganska trött efter markands veckan.

Morgonen började med att jag diskade, duschade, satt igång tvättmaskinerna, gjorde en latte...mums.....sedan har det rullat på....känns som jag fick bra fart direkt från morgonen...härligt men nu har det dalat av lite och jag njuter av soffan i väntan på att hänga upp mera kläder :)

Inga kommentarer: