torsdag 9 juli 2009

Uppförsbacke...

Ja, ibland kan det kännas tungt eller vara tungt utan att det för den sakens skulle är dåligt utan bara lite mer kämpigt ;) ....igår och idag har det känts som lite uppförsbacke....som att gå uppför Gustavsbergsbacken eller liknande....när jobbet känns lite trögt och dagarna går långsamt och man känner sig lätt rastlös....så har det varit i två dagar men å andra sidan så kan det bara bli bättre nu :) ....så idag under denna lite tröga dag har jag haft ett oroligt träningssug så i em cyklade jag för att träna så det blev body pump....istället för styrketräning i gymet.....men hej och vad det var uppförsbacke idag ;) ....fick verkligen träna motiverat (ett av mina positiva ord) för att orka vilket jag inte gjorde fullt ut....fick vila nga ggr för att jag verkligen inte hade mer att ge, kan har lastat på lite för mycket men hellre det än för lätt...känner mig glad över dagens övningar men önskar mig själv en bättre arbetsdag imorgon!!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hallå, hur gick det med jobbet????????????????????????????????????????????????????????????????????
:)

Jenny sa...

Har inte fått veta ngt...är själv lite irriterad över att man inte kan höra av sig och säga att det dragit ut på tiden ...jag ringde och lämnade ett meddelande i em så jag hoppas på telefonsamtal på måndag.