fredag 31 juli 2009

Äntligen helg :)

Så var den här veckan gjord...känns underbart .....har varit en intensiv men rolig vecka :) ....men hallååå...helgen har bara börjat ;) .....imorgon fm ska jag åka till Svenstavik av alla ställen....japp, ska på hundutställning....se jack russels ....mm....man skulle kunna säga att det är som mina syskon eller rättare sagt mitt alterego...yes så är det...en vän till mig skulle beskriva hur jag är och ...ja...som sagt...en jack russel ;) ....så förutom att träffa mina alteregos så ska jag träffa en gammal vän som jag gick komvux med i "jakan" och för er som inte vet var det är för ställe så på svenska ....Jakobsberg som ligger utanför Stockholm ....vi umgicks ganska flitigt emellanåt...hade bland annat min RX-7 ståendes där ett tag men vi har inte träffats eller pratat på 10 år så det ska bli super trevligt att träffas :)

...sedan i morgon em så;

blir det mat, vin,vin och lite mer vin och sedan yran.....jag och Sandra tänka att vi skulle få dricka lite och parta eller kanske bara gå runt och lyssna på musik och titta på presidenttalet....skulle inte tro det ;) ....presidenttalet blir det nog...vill gärna se vad det är alla pratar om....skulle tro att man skakar på huvudet och funderar...vad menar han nu ???... men då ha jag sett det i alla fall...i övrigt blir det nog mer hopp och skutt än gå runt och lyssna skulle jag tro....men vad vet jag....men det som väntar på ngt gott väntar på ....yran.... DET SKA BLI SÅ KUUUL!!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Och de vart de ju, jättekul!! Tack snälla för biljetten och en trevlig kväll!!