lördag 22 augusti 2009

Är verkligen lyckligt lottad :)

Måste säga att man är verkligen lyckligt lottad....förutom att jag har världens bästa familj där mina brorsbarn står i centrum och som ger en otrolig glädje och energi....bara genom att prata och se dem på skype så är dagen räddad :) ....är naturligtvis glad och tacksam för övriga familjen också och att vi har så bra kontakt ....är en otrolig trygghet vilket i sin tur ger glädje...blir som ringar på vattnet :) men förutom familjen så har jag ett stort nätverk med många fina vänner som jag verkligen värdesätter och är jätte tacksam över att fått lära känna :) ...idag har jag träffat min vän MelihaPause där vi ätit och fikat och pratat om livet :) ....tack för att du finns min vän!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att du tycker så, Jenny. Saknar dig! Kram Cajsa