onsdag 19 augusti 2009

Nöjd och glad :)

Den här dagen har verkligen varit bra på så många sätt....det har varit en bra flyt på jobbet och min vän Camilla är tillbaka efter semester och det gör det hela ännu bättre, för vi har verkligen roligt och det ger en ny härlig energi :) .....eftermiddagen avslutades med att jag och min vän Linda tog en friskvårdstimme och promenerade runt Frösöberget och njöt av solen....sedan tog jag en kort vända hem för att äta och sedan var det dags för mitt styrketräningspass och idag så cyklade jag upp till fristilen....har inte varit där på länge då jag varit borta och där träffade jag Stina som jobbade ikväll så jag känner mig så nöjd och glad över bra träning och att få umgås och träffa vänner :) ....som grädde på moset fick jag mail om att mina nya telefon har skickats idag :)

1 kommentar:

Farmora sa...

Akta dig för buggarna....