onsdag 12 augusti 2009

Psykologiskt ;)

Vet inte om det är mer än jag som funderat över hur vi människor fungerar eller hur lätt det är att lura hjärnan och kroppen....idag var det dags för mer hökrattande och för er som hjälpt till vid "slottanna" ...mmm...för er som inte vet vad det är så är det när man tar hand om höet .....så för er som provat det vet att det inte är superkul....i alla fall inte när man gjort det ett par dagar och speciellt inte när höet är blött och det blir supertungt till slut ....men nu till det psykologiska...när man står där mitt i allt och det värker i armarna och axlarna eller rättare sagt nästan krampar så tänkar man ....ja, men det är ju träningspass och vips så känns det mycket lättare bara för att man ser det som ett träningspass...helt otroligt men det kanske bara hjälper den som tycker om att träna....funkar på mig i alla fall :) ....så idag när armarna var slut på redan innan jag började så tänkte jag....ett härligt träningspass och passet varade i fyra timmar....får se om det funkar att lura kroppen och hjärnan lika bra imorgon :)

Inga kommentarer: