måndag 24 augusti 2009

Missnöjd eller besviken....

Jag borde verkligen vara nöjd med mina träningsinsatser men är jag det??....inte i dag.....förra veckan tränade jag varje vardag och igår så cyklade jag drygt 2,5 mil så förra veckan var en bra träningsvecka så den är jag nöjd med :) ....idag hade jag tänkt att jag skulle köra ett pass på Fristilen...nyttja mitt kort där...det var bara det att klockan blev lite för mycket innan jag var färdig på jobbet så jag skulle inte hinna hem innan träningen och eftersom jag äter lunch vid elva så behövde jag äta ngt men då skulle det bli för nära passet men för att jag skulle ha gjort ngt idag så gick jag ner i träningslokalen på jobbet och sprang vilket är kanon kan man tycka....kan jag vara nöjd med det...svar NEJ....då blir jag besviken för att jag inte orkade eller hade energi nog att gå och träna på Fristilen :(...det är helt sjukt...istället för att vara nöjd med att jag sprang ....så näää....då är jag missnöjd för att det inte blev som planerat och snacka med mig själv funkar tydligen inte idag ;) är som att slå vatten på en gås.....så dagens ledord till mig själv...SKÄRPNING !!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hallå, det är bara måndag än! Slappna av:)