onsdag 26 augusti 2009

Trevlig em och kväll :)

Morgonen till efter lunch var rent plågsam...sjukt trött vilket jag sällan eller aldrig...inte ens om jag sovit lite och inatt har jag sovit många bra men det är tydligen ngt annat...min kropp kanske väntar på semester :) hade kunnat sjukskriva mig idag bara för att få sova men jag överlevde dagen och em blev bättre så efter jobbet så gick jag och Linda på stan och shoppade lite...det jag skulle handla hade inte kommit men jag hittade ett par linnebyxor på rean vilket var blir kanon till semestern :) ....klockan 17. oo träffade jag Sandra och Ottilia för nga timmar på Pause med mat och fika....so nice...verkligen super trevligt...känns bra att ha hunnit träffas nu när jag blir borta i fem veckor ......tack Linda, Sandra och Ottilia för att ni gjorde min em och kväll trevlig :)

2 kommentarer:

Farmora sa...

Trevligt med vänner, dom ska man vara rädda om. Hoppas att du får en bättre morgondag, och slipper tändstickor i ögonen.

Sandra sa...

Ja, det var verkligen kul att ses.