onsdag 29 oktober 2008

Hur tycker jag det går?!

Ja...så var det ju tänkt att jag skulle ta det lite lugnare....så hur tycker jag att det går....som förväntat ...inte så bra....men som jag skrev häromdagen ...jag får helt enkelt skjuta upp det....har nyligen kommit hem och står och försöker fixa lite käk....specialpannkakor, innan äggen blir gammla...nu är det ngn som tänker...vad är det för pannkakor....ja...dom innehåller bland annat havregryn, och kanel...och nu tänker en del...hur f..n smakar dom...inte en aning men säker helt ok....den som lever får se :) varför har jag kanel? ja...för att det sänker GI och för att jag tycker att det är så gott :).....så vad händer efter detta...då ska jag vara social... en vän tittar förbi :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Smakade pannkakorna bra? Något att rekommendera? Vi har också ätit pannkakor idag.. dock inte med kanel. Dom smakade i alla fall bättre än köttbullarna i åt till lunchen på Wärdshuset.