torsdag 2 oktober 2008

Verkligheten ;)

Ska det verkligen vara så här tungt att komma hem från Miami ...sjukt trött...sover hyvsat och inte uppe allt för tidigt men ändå riktigt trött...har sovit en stund mitt på dagen mellan lek och skratt...för det är en aningen svårt att sova med tre vuxna och två barn i samma rum men that´s life ....kan vara så att jag är trött för att man är med barnen hela tiden och ska fixa mat som man inte gjort på flera veckor :) men det är väl bra att man får komma tillbaka till verkligheten ;)....förutom tröttheten är det rikigt trevligt...saknar mina vänner i Miami och dom skriver att dom saknar mig :) en av mina vänner där nere, har opererats för vätska i hjärnan...låter inte alls bra men dom säger att hon ska ligga på avdelningen i 10 dagar men sedan ska hon vara fit for fight ....hoppas verkligen det eftersom hon och hennes vän ska resa runt i fyra veckor och dom har fortfarande flera veckor kvar att studera....men jag har tillit till att det blir bra :)

Inga kommentarer: