tisdag 21 oktober 2008

Sjuk!!

Man behöver inte fundera på årstiden i alla fall....för med årstiden höst...kommer förkylning och feber vilket drabbar många och i år även mig :(....ja ibland kan man sitta och önska, när allt bara är för mycket, att vad skönt det skulle vara med en liten förkylning....så kanske man kan få ligga hemma och mysa och se lite film....så j...a idiotiskt man är för nu har jag varit hemma i snart i en vecka och inte en gång kan jag säga att jag har myst och sett lite film....det är inte kul att vara hemma för en sekund....ja ok...i mitt fall som är hemma hos pappa finns en liten ljusstrimma men efter en vecka är den svår att se och det är att man blir bjuden på mat...det är ngn som pysslar om en på kvällarna men det levar man inte på så länge för att vara sjuk är ingen höjdare....så jag hoppas att nästa gång jag tänker att en liten förkylning skulle vara "skönt" ....att jag tänker tillbaka till denna veckan för det är allt annat än skönt och kul....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas du fått komma till läkaren idag och du snart är på fötterna igen!!

Kram S