söndag 5 oktober 2008

Kalas!!

Idag har jag varit på 1 års kalas...Benjamin fyller 1 år den 6 october :)...helt otroligt vad tiden går fort...det värsta med att barnen växer upp och blir stora betyder att man själv blir äldre och äldre ;)....så idag har jag ätit tårta, bullar och kakor....och titta på när Benjamin kämpar med sina första steg....går nga steg och sedan ramla ...kliver upp går och ramlar...han är en riktig kämpe....så inom nga dagar springer han nog för fullt :)....så det har varit en jätte trevlig dag :)...jag har även varit på badhuset och tittat på när Filip varit på simskola....trots sina unga 3,5 år är han jätteduktig....står i bassängen med vatten upp till hakan utan någon simdyna och ligger på mage och sparkar med benen....jag tror att det är den nya Mickael Phelps :)....det är inte så att jag är partisk...inte alls ;) men han har bra gener eftersom hans mamma varit elitsimmare så det finns goda chanser till en ny simstjärna :)....nog med skryt och drömmar :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul med kalas och massa godsaker, de e ju aldrig fel. Hur går det på utbildningen då??

Anonym sa...

När blir ditt kalas förresten??