måndag 13 oktober 2008

Tillbaka till verkligheten/arbeta

Så var sex veckors frånvaro från jobbet slut och känslor kring det är lite av skräckblandad förtjusning :)....det kändes bra att vara tillbaka...man kan säga att jag är en förespråkare för vardagen, för det är pga vardagen som man uppskattar ledigheten...en klyscha men en bra sådan :)....det har alltså förflutit sex och en halv vecka sedan jag lämnade Östersund för att åka till Stockholm, Miami, Karlstad, Stockholm igen och slutligen Åsele :)....har jag hunnit smälta allt som hänt de senaste veckorna...förmodligen inte...men förhoppningsvis hinner jag det nu när jag är tillbaka hemma i Östersund....trots att jag hade feber, ont i huvudet, snuva...ja allmänt risig igår söndag...har denna måndag känts riktigt bra....var jättekul att få träffa alla arbetskompisar och vara tillbaka i sin egen lägenhet :)....ser verkligen fram mot min date...nu var det en del som blev nyfiken.....hahahaha......jag pratar om daten med min säng.....har verkligen saknat den ;)

Inga kommentarer: