torsdag 30 oktober 2008

Vilken dag!!

Som svar på gårdagens inlägg...svara jag...pannkakorna blev bra...smakade gott :)....ja den här dagen har varit lång....upp vid 05.00 och klockan är nu strax 24.00....en lång dag på arbetet...från 06.00 - 21.00....men jag är glad att jag fick mig två timmars brake idag...med fika och trevligt sällskap...och så fick jag en jätte fint dopkort av Ottilia :).....är tacksam att dagen är över....och jag nu lagt mig för att ev. kliva upp för en ny arbetsdag....och nu tänker en del...ska du inte vara hemma...och jag har inte bestämt mig ännu...skulle behöva jobba lite men får helt enkelt känna efter imorgonbitti....Jens och grabbbarna sover i sovrummer och jag i soffan...så beroende på om jag känner att jag orkar kliva upp och utan att väcka grabbarna så tror jag det blir en kortdag :)

Inga kommentarer: