torsdag 5 mars 2009

Båda fasters killar :)


Här är grabbarna grus tillsammans....är inte lätt att få bra bild på de små liven tillsammans....man får vara glad att man överhuvudtaget får en bild på dom tillsammans speciellt då Filip är som faster och inte tycker om att vara på bild :( ....jag måste bli bättre på det, har väl blivit det men det är långt ifrån ngt jag tycker om ....jag och Filip får träna tillsammans :) vi ska ju på resa tillsammans han och jag nästa år så det är bäst vi börjar träna så vi kommer hem med några bilder ;) ....ännu har Benjamin inte kommit på att han inte gillar kameran så där kan man få riktigt fina bilder :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla för Dina bilder av de härliga killarna det är så roligt att få se hur de växer. kram ann-gerd

Pia sa...

Hihi.... Jens känner jag igen men vem är den andra killen...... ;) Fnissar. Att man kan bli så lika sin pappa, tycker jag iaf.