söndag 15 mars 2009

Sol, sol, sol

Vad underbart härligt det är nu, med snö och sol....jag gillar alla årstider men det här är nog min favorit årstid....när snön ligger kvar och solen värmer...oavsett vad man gör ute så är det bara helt fantastiskt och att äta ute, allt smakar bättre när man äter ute och speciellt den här årstiden :) ....jag och pappa promenerade på isen till mamma och B-O och sedan har vi suttit ute i flera timmar och pratat, ätit och myst...när jag och pappa är ute och går är han alltid flera steg efter mig och jag brukar "retas" och säga att det är åldern....så idag så var han efter mig när vi gick och jag sa ngt med att ...jaha och du är ett och halvt steg efter hela tiden...då helt plötsligt så sa han är det på det viset får vi se om du kan hänga på och så stegade han iväg och jag fick verkligen kämpa för att hänga med...i och för sig skrattade jag för att det var helt oväntat och när man skrattar är det svårt att gå fort men jag tror honom när han säger att jag skulle nog ha svårt att hänga på om det så att vi ska gå fort....så jag ger mig där ;)...så den här dagen har varit härlig och rolig!!

Inga kommentarer: