tisdag 17 mars 2009

Så söt :)

Idag har jag varit och hälsat på min vän Maria och hennes tre söta barn :) ...har varit och snusatTove en månad imorgon....så himla söt, mörk i hyn, runt litet huvud och luktade så gott. Cajsa är verkligen charmig, pratar hela tiden, dansar och gör roliga miner...Jag hoppade på bussen mot Ås...har som aldrig åkt buss dit ut och visste inte riktigt var jag skulle kliva av...bara på ett ungefär och inte säger busschauffören ngt heller så det var att chansa och självklart klev jag av för tidigt...så fick ringa Maria och höra hur fel det blev men det visade sig att det inte var så långt från där jag skulle kliva av....Maria och alla barnen mötte mig...blev jätte överraskad av att bli mött :) .....sedan hade jag turen att få skjuts hem ...så det tackar jag för :)...så ikväll blir det lugnt...hemmakväll med att titta på TV och en förhoppning om en tidig kväll :)

Inga kommentarer: