söndag 8 mars 2009

Helgens händelser!!

I fredags gick vi nga på afterwork, började på Dalwhinnies där vi bara åt lite lätt och drack lite öl och sedan gick vi till Samurai och käkade och drack ännu mer, både öl och Irish coffie :) ...vet inte rikitgt vad klockan var när alla började röra på sig och gå hem men jag tror det var kring 23.00 men då kändes det som festen nyss börjat så jag gick på plaza och tog en öl och pratade och dansade, det blev en trevlig avslutning, var hemma efter 01.00, eftersom jag hade tänkt jobba ville jag inte vara allt för länge....men jobbade jag igår...skulle inte tro det :(...var ganska trött och sliten så jag hade en dag i soffan förutom en lite sväng på ICA för handla....så idag söndag var det bara att sätta sig direkt från morgonen utan att slå på TV eller datorn, får då är ju risken att man blir sittande. Jag läste fyra timmar hemma för att sedan gå på jobbet och både läsa och skriva ut material till imorgon, då den internationella utbildningen börjar som jag och Gunilla ska vara lärare på :) ....så nu hoppas jag att jag läst det jag kan för imorgon....men jag kan tänka mig att jag måste stanna kvar alla kvällar den här veckan för att läsa till nästföljande dag så att jag förhoppningsvis gör ett bra jobb!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du är ute och rör på dig
:-)