söndag 22 mars 2009

Skotertur :)

Jag har sovit hos pappa i natt och när jag vaknade imorse hade han redan gått på jobbet men han hade kokat kaffe som stod och väntade i en termos...så gott att få dricka när man precis klivit upp och så snällt av pappa...jag är verkligen bortskämd :) ....tog det lugnt på morgonen till det ringde på dörren....det var Jens och Filip som var ute och körde skoter....jag tog på mig ytterkläder och hängde med på en tur...även om jag inte längtar efter att åka skoter så var det verkligen härligt...en frihetskänsla :) ....nu har vi precis kommit in efter både skoter och grillning ute hemma hos mamma...vi grillade korv och gjorde klämmackor :) ....den här årstiden är verkligen helt underbar och det är så kul att vi kan umgås, nu när vi bor på olika håll :)

Inga kommentarer: