måndag 16 mars 2009

Nu är jag på gång :)

Har varit en kanondag idag, trots måndag och jobb :) ....var och hämtade mina nya glasögon...riktigt snygga faktiskt...blev ingen av dom som jag tidigare tittat på...sedan var jag och Camilla och åt sushi ...så ruggigt gott :) ......och nu till det bästa...var och träffade Stina som ska bli min personliga tränare åtminstone 10 ggr framöver...hon var jätte trevlig....när vi pratat ett tag om vad jag ville ha ut av träningen osv...så sa hon....ååå det här ska bli så kul...då tänkte jag...vad bra att ngn av oss tycker att det ska bli kul, kände mig lite skeptisk men när vi pratat och jag skulle gå så kände jag mig super sugen på att komma igång med träningen så jag gick direkt till jobbet och tränade en timma...först sprang jag och det gick mycket lättare än jag trodde och sedan så styrketränade jag med en avslutande promenad till Konsum och handlade mat i två kassar som jag sedan promenerade hem med. Känns kul att äntligen vara på G och jag ser fram mot att få träningshjälp :)

Inga kommentarer: