söndag 29 mars 2009

En härlig vecka är redan över :(

Var lite vemodigt när jag skildes från Jens, Cajsa och barnen när de släppte av mig hemma på Frösön för att bege sig hemåt. Har varit en fantastisk vecka trots att jag arbetade två dagar...vi har verklige hunnit umgås och ha roligt. I fredags var jag, Jens och Cajsa ut och partade lite...var kul innan vi kom på "krogen" och en stund från början när jag träffade alla som man inte ser så ofta men som man umgåtts med tidigare...."la familia" var samlad för en stund....super kul :) ....på lördag var jag super trött men mådde i övrigt bra...jag och Benjamin promenerade till stamsjönappet medan dom andra åkte bil....Filip fiskade i mininappet så hela familjen var samlad som en heja klack, han fick ingen fisk men jag tror ändå att han tyckte det var kul så länge han fiskade och sedan fick han ett pris i form av småbilar :) ...lyckan var gjord...lördag em samlades vi för prisutdelning på hembygdsområdet och med en förhoppning att vinna bilen på förköpet men ingen bil eller släpvagn :( ....efter prisutdelningen var det dags för Victor (B-O barnbarn) att hoppa med motorcykeln...han är bara 16 år men grymt duktig men fyfan vad rädd man är emellanåt när han gör sina värsta hopp....Filip var super fascinerad vilket fick Cajsa att fasa för den dagen då Filip är så gammal att han kanske vill köra cross och hoppa högt och långt och göra akrobatiska övningar...får hoppas att han nöjer sig med fiol eller ngt liknade ;)....idag söndag var det dags att packa sina saker och bege sig hemåt...kändes tråkigt men veckan har varit kanon så jag är jätte nöjd.....dock ett litet bakslag då jag tror att jag har åkt på förkylning och feber men jag försöker kurera mig och hoppas att jag kan jobba imorgon trots allt men jag har fått avboka mitt första träningspass med min PT :(

Inga kommentarer: