tisdag 3 mars 2009

Musik...eller ljuv godis för själen :)

Om jag skulle skicka ut en fråga, vilken musik jag lyssnar på nu så skulle nog de flesta säga...Celine Dion och faktiskt så lyssnar jag på henne nu....är länge sedan måste jag säga :(.....så jag har en lite nostalgi afton....för de flesta låtarna jag lyssnar på påminner mig om Thailand ....och man skulle kunna tänka att det inte är så positivt men det är absolut underbara bilder som spelas upp i mitt huvud.....hur jag sitter i en taxi centrala Bankok och en av låtarna som jag hört hur många ggr som helst ger mig en enorm glädje och styrka för att den helt plötsligt ger mig hopp :)...en annan låt greatest reward som har flera betydelser men just nu kommer en blid upp när jag sitter vid datorn i en liten affär som fanns på resorten som vi bodde på i Hua Hin och mailar och jag känner mig tacksam över mitt nya hem, Östersund :)

Inga kommentarer: